sobota, 13 lutego 2010

Nowy Jork


Witam wszystkich oglądających!
Na tym blogu opowiem wam moje ciekawe podróże,pokaże zdjęcia z miejsc i wiele innych! ;]

Pierwszym miejscem o którym chciałam wam opowiedzieć to NOWY JORK !
Byłam tam niestety tylko raz,ale planuje znowu tam pojechać. Jest tam pięknie,słonecznie.Jest też wiele pięknych zabytków. M.in. Płynęłam statkiem by zobaczyć Statue Wolności,byłam również w Muzeum Historii Naturalnej jako ciekawostkę powiem,że kręcono tam film "Noc w Muzeum". Zrobiłam też tam wielkie zakupy,bowiem jest tam wieeele sklepów. Byłam też na Broadway'u. W nocy jest tam pięknie,wszystko się tam świeci,można pójść na musical obecnie grany,pójść do największego sklepu Mms'ów. Polecam to miasto do zwiedzenia i zrobienia super zakupów!!
Dodam zdjęcia,więc zapraszam do oglądania!

3 komentarze:

  1. Taki wyjazd na pewno musiał być udany.Niecierpliwie czekam na kolejny opis twojej podróży :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Haay ;*

    Uwielbiam twój blog ! poprostu awww ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. hejj:* Tez byłam w Nowym Jorku i strasznieee mi się podobało. Również byłam w sklepie mms-ow i widzialam broadway! To miasto jest cuuudownee! Pozdo:**

    OdpowiedzUsuń